Praktische informatie

Op zoek naar informatie over alle praktische zaken? Je vindt de informatie hier.

Formulieren

Wil je verlof aanvragen voor je kind vanwege een gewichtige reden? Gebruik dan het eerste formulier. Voor extra vakantie vanwege een bijzondere reden, gebruik je het formulier ‘vakantieverlof’. Dit wordt nooit toegekend in de eerste en laatste schoolweek van het schooljaar. Verlofaanvragen gaan via de directie en kun je inleveren bij de administratie.

Buitenschoolse activiteiten

Wij maken gebruik van de Brede School Zuidoost voor activiteiten na schooltijd in school. Ouders krijgen informatie en kunnen zich inschrijven voor een aantal activiteiten zoals balsport, goals, kickboksen, sport & spel en zingen en swingen. Een cursus duurt ongeveer drie maanden.

Leerlingenvervoer

Leerlingen die verder dan 5 km van school wonen en niet in staat zijn om zelfstandig of begeleid naar school te komen, komen mogelijk in aanmerking voor leerlingenvervoer. Ouders moeten dit zelf aanvragen bij de gemeente, school kan, indien van toepassing, ondersteunen bij de aanvraag. Klik hier voor meer informatie.

Schooltijden

Maandag t/m vrijdag
08.20 uur: De schooldeuren gaan open.
08.25 uur: De eerste bel gaat, ouders nemen afscheid van de kinderen.
08.30 uur: De tweede bel gaat, de lessen beginnen.
14.00 uur: De lessen eindigen.